• وبلاگ : گل پيكر
  • يادداشت : مصيبت شهادت حضرت فاطمه (س)...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + بنده خدا 

    سلام به دوستان

    من نمي دونم اين دو نفر آخري : دوست حق ! و ابو انس!!! چي ديدن كه اينقدر داغ شدن.

    اون ابو انس!! كه با اين مضخرفاتي كه نوشته خودش بيشترين بي ادبي ها رو به ساحت قدسيه مرتضي علي كرده.

    خدا هدايتش كنه.

    + دوست حق 
    خداوند هيچگاه اين افتراعاتي را كه بر اهل بيت و اصحاب رسول الله مي بنديد را نخواهد بخشيد و روزي شما را به اين اكاذيب تان مجازات خواهد نمود. واي بر قومي كه از عدالت بگذرند و به آنانيكه دوست ميدارند خيانت كنند و بي سبب (از روي جهل و تعصب) به ياران پيامبرشان كينه بورزند.... واي بر شما اي قوم به اصطلاح شيعه علي.... ميدانم كه علي-شير خدا(رض) از شما و از كينه توزي هاي شما بيزار است و شما را لعنت ميكند......... اللهم اهديهم انهم لا يعلمون الحق.......
    + ابو انس 
    لعنت خدا بر شما روافض ملعون. آخر شما ملعونها چرا امام علي رو اينقدر خوار و ذليل نشون ميدين(نعوذ باالله) ياني يه نفر زن اين بزرگوار رو شهيد ميکنه و ايشون اينقدر غيرت نداشتن از ناموسشون دفاع کنن؟ يعني مقامي که خداوند به ايشون عطا کرده(امامت) ايشون جرات نداره از اين مقام الهي دفاع کنه؟آخر تقيه تا کي؟
    والله اين امام علي(ع) که ما ميشناسيم به شير خدا مشهوره و نميتونه هيچ ظلم و زور و ناحقي رو قبول کنه. ولي اين شخصي که شما دارين در موردش حرف مي زنيد کاملا شبيه يه آدم ترسو هستش ميشه گفت موش خداست که ولله اين حرفا کاملا از شان آن حضرت به دوره..............................

    فرهنگ القاب فاطمه عليها سلام

    حضرت صديقه طاهره عليها سلام ، نام ها و القابي دارند كه برخي آسماني اند و از سوي پروردگار تعيين شده و بعضي از سوي برگزيدگان الهي. نام هاي آسماني ، نه اسم است كه در حديث ذيل آمده است.

    امام جعفر صادق عليه السلام فرمود: براي فاطمه(س) نزد خداي عزّّوجل ، نـُه اسم است:" فاطمه، صديقه، مباركه، طاهره، زكيه، راضيه، مرضيه، محدثه، زهرا"(1)

    آنچه اين نام ها را براي ايشان فضيلت قرار داده اين است كه نامهاي حضرتش حاكي از صفتي والاست كه در وي وجود داشته است و چون نام هاي ديگر افراد نيست ، كه صاحب نام از معني نام خود هيچ بهره اي نبرده باشد.

    ما در ذيل، نام ها، لقب ها و كنيه هاي آن حضرت را به ترتيب حروف الفبا ذكر مي نماييم.

    صبح ابوبكر و عمر به همراه مردم به قصد تشييع و نماز بر جنازه حضرت زهراعليهاالسلام حركت كردند و بر در خانه حضرت جمع شدند. ولى ناگهان شنيدند كه مقداد خطاب به مردم گفت:«ديشب فاطمه را دفن كرديم».از سوى ديگر مردم با چهل صورت قبر جديد در بقيع روبرو شدند كه به هم شباهت داشتند و قابل تشخيص نبودند.

    فرياد مردم بلند شد و يكديگر را سرزنش كردند و گفتند: پيامبراتان تنها يك دختر از خود به يادگار گذاشت. اكنون كه از دنيا رفت چرا بايد دفن شود در حالى كه در تشييع و نماز او شركت نكرده‏ايد و جاى قبر او را هم نمى‏دانيد؟!

    عمر نگاهى به ابوبكر كرد و گفت: من به تو نگفتم برنامه دفن فاطمه را انجام مى‏دهند؟!

    سپس آنها نزد امير المؤمنين عليه‏السلام آمدند و گفتند: به خدا قسم، هر چه كه براى ما آشوب به پا مى‏كند و ما را ناراحت مى‏كند انجام مى‏دهى. اين هم يكى از دشمنى هايى است كه در سينه ات نسبت به ما دارى.

    حضرت فرمود: فاطمه عليهاالسلام همان بانويى است كه من براى شما اجازه عيادت از او گرفتم و ديديد كه به شما چه گفت. به خدا قسم به من وصيت كرده بود كه شما دو نفر بر سر جنازه او و نماز بر او حاضر نشويد. من هم كسى نيستم كه امر او و وصيتش را مخالفت كنم .

    تصميم نبش قبر

    عمر گفت: اين سر و صداها را رها كن. هم اكنون كنار قبرها مى‏روم و آنها را نبش مى‏كنم تا جنازه فاطمه را پيدا كنم و بر بدن او نماز بخوانم! حضرت فرمود: به خدا قسم، اگر كوچكترين اقدامى در اين باره كنى در حالى كه مى‏دانى هرگز بر جنازه فاطمه عليهاالسلام دست نخواهى يافت مگر آنكه سرت را كه چشمانت در آن است از تنت جدا شود - آنگاه من جز با شمشير با تو روبرو نخواهم شد قبل از آنكه بتوانى كارى انجام دهى.

    عمر فرياد زد: عده‏اى از زنان مسلمين بيايند تا اين قبرها را بشكافيم و جنازه فاطمه را پيدا كنيم تا بر او نماز بگذاريم و قبر او را زيارت كنيم!

    عكس العمل امير المؤمنين عليه‏السلام در مقابل تصميم نبش قبر فاطمه عليهاالسلام

    اين خبر به امير المؤمنين عليه‏السلام رسيد. حضرت با قباى زرد رنگى كه در جنگهاى شديد مى‏پوشيد با حال غضبناك كه چشمانش سرخ شده و رگهايش بالا آمده بود با تكيه بر شمشير ذوالفقار آمد تا وارد بقيع شد.

    يك نفر جلوتر سراغ مردم رفت و خبر داد كه على بن ابى طالب مى‏آيد و به خدا قسم ياد مى‏كند كه اگر سنگى از اين قبرها حركت داده شود شمشير خواهد كشيد تاهمه را بكشد.

    عمر و يارانش مقابل حضرت در آمدند و عمر گفت: چه خبر است اى اباالحسن، بخدا قسم قبر او را مى‏شكافيم و بر او نماز مى‏خوانيم!

    امير المومنين عليه‏السلام لباس عمر را گرفت و او را تكانى داد و فرمود: اى عمر، حق خودم را رها كردم تا مردم از دين برنگردند، و امّا قبر فاطمه، قسم به آنكه جان على بدست اوست، اگر تو و يارانت در اين باره كوچكترين اقدامى كنيد زمين را از خون شما سيراب مى‏كنم. اكنون اگر مى‏خواهى اقدام كن .من اگر شمشير بكشم آن را غلاف نمى‏كنم مگر با گرفتن جان تو!

    ابوبكر جلو آمد و گفت: اى اباالحسن بحقّ پيامبر و بحق آنكه بالاى عرش است عمر را رها كن. بدانكه آنچه تو كراهت دارى انجام نمى‏دهيم. امير المومنين عليه‏السلام عمر را رها كرد و مردم متفرق شدند و از آن روز فكر پيدا كردن قبر فاطمه عليهاالسلام را از ياد بردند.

    http://www.rahefateme.persianblog.com/

    به نام خدا

    با سلام .

    شهادت بانوي دو عالم

    ام ابيها

    يار علي

    ام الحسنين

    را به همه بخصوص شما تسليت مي گم .


    سلام بهار خانم...فرارسيدن ايام شهادت بانوي دو عالم را به شما و ديگر دوستان تسليت عرض ميكنم....

    سلام بهار خانم همشهري خوبم

    وبلاگت قشنگه و ميشه بوي دارالعباده ي واقعي رو توش احساس كرد

    خوبه كه دختراي يزدي بيشتر از شهراي ديگه پايبند دين و هويتشون هستن

    ممنون كه بهم سر زدي بازم بيا منتظرتم

    سلام خانم مهندس انشاءالله .

    ممنون از لطف شما .

    چون فرموده ايد آهسته بيام و حكما آهسته هم برم فقط ميگم اگر شعرتان از زنده ياد سهراب نبود يه چيزم به شما مي گفتم .

    آخه چرا به زبان آدميزاد حرفتان را نمي زنيد كه يه چيزي گيرمان بياد .

    تا نشكسته يا ترك برنداشته زحمت را كم كنم .

    يا زهرا .

    سلام

    شهادت بي بي دو عالم رو به شما و همه خواننده هاي وبلاگتون تسليت ميگم

    وبلاگ زيباو مطالب زيباتري دارين خدا حفظتون كنه

    دادم دل شب عسل و نمودم كفنش

    بر خاك سپردم من دلخون بدنش

    تشييع كنندگان زهرا س آنشب

    من بودم و زينب و حسن و حسينش ....

    الامان كه واگويه هاي حضرت علي ع را كه ميخواني خون بر جگرت لخته ميشود ... خدايا عاشقترمان كن .

    ارزيابي متن شما اشتباهي شده است

    به خداي دوست داشتني

    با سلام

    ايام فاطميه را به محضر مبارك حضرت ولي عصر تسليت عرض مي‏كنم

    اگر زندگي با عشق را از ايشان بياموزيم زيستن را خواهيم آموخت

    انشاالله فاطمي باشيد

    سلام

    تسليت مرا پذيرا باشيد.

       1   2      >